Bedava ekitap indirme ve kitap özeti okuma adresi.

Bay Düdük-Aziz Nesin ekitap İndir

by EKitap İndir , at 13:17 , has 0 yorum


Sürte sürte bir oldum. Kısmetim bağlanmış demek. Kimse bana iş vermiyor, hiçbir yerde iş bulamıyorum. İnsan darda kaldı mı, en olmayacak şeyleri bile düşünüyor. Maçka'dan Dolmabahçe'ye doğru, işte böyle en olmayacak şeyleri düşüne düşüne gidiyordum. Stadyumun önüne geldim, bir anababa günü. Öyle kalabalık, caddeden geçmenin imkânı yok. Bu adamlar stadyuma nasıl giriyorlar? İnsan anaforunun içinde, bir o yana bir bu yana fırfır dönüyordum. Bir dalga geliyor, elli metre aşağı iniyoruz. Önden itiyorlar, yirmi adım geri bas; arkadan dayanıyorlar, otuz adım öne yürü. Dört yandan birden sıkıştırıyorlar, o zaman olduğum yerde fırıldak gibi dönüyorum.


Bay Düdük-Aziz Nesin ekitap İndir
About
Bay Düdük-Aziz Nesin ekitap İndir - written by Adsız , published at 13:17, categorized as Aziz Nesin , bay , bay düdük , bay düdük ekitap indir , blog , düdük , ekitap , ekitapblog . And has 0 yorum
Bck
Cancel Reply
-->