Bedava ekitap indirme ve kitap özeti okuma adresi.

Alacakaranlık:Yeni Ay - Twilight:New Moon ekitap indir

by EKitap İndir , at 13:10 , has 0 yorum

Alacakaranlık:Yeni Ay - Twilight:New Moon ekitap İndir

Stephenie Meyer'in yazdığı ve özellikle Twilight (Alacakaranlık) filminin çıkışından itibaren büyük bir kitleyi kendisine bağladı ve kitaplarıda aynı oranda rekora doğru koşuyor. Her ne kadar New Moon u e-book olarak okumak kitap okuma tadını vermesede hiç yoktan iyidir. New Moon un konusu ise şöyle;
Edward ve Cullen Ailesi'nin diğer üyeleri Bella'nın doğum günü için bir parti verirler fakat Bella ısrarla karşı çıkar. Çünkü ortada büyük bir sorun vardır; Edward sonsuza dek genç kalacaktır peki ya Bella? Kâbuslar sırlar imkânsızlıklar seçimler ve kararlar... Bella ve Edward'ı yine zorlu bir mücadele bekliyor. Alacakaranlık'ın kahramanlarının aşk ve heyecan dolu macerası Yeniay'da hız kesmeden devam ediyor.

New Moon kitabından bir bölüm;

“Vur” diye mırıldandım kağıtlar parmağımı kestiğinde; zararı görebilmek için elimi geri çektim. Birkaç damla kan küçük kesikten dışarı doğru sızıyordu.

Ondan sonra çok ani olmuştu.

Edward kendini bana doğru atmıştı beni masaya geri fırlattı…

Piyanonun yanına doğru yuvarlandım düşmemi durdurmak için içgüdüsel olarak kollarımı öne attım camın keskin parçalarına. Dirseklerinden ve bileğinden gelen acının ne kadar yakıcı olduğunu hissettim.

Kafam karışmış bir şekilde kolumdan aşağıya doğru hızla akan parlak kırmızı kanı – aniden dönüp bakan altı tane kana susamış vampirle beraber – telaşla izledim.

***

Bella Swan için hayatın kendisinden önemli olan tek bir şey vardı; Edward Cullen. Ama bir vampire aşık olmak Bella’nın hayal ettiğinden bile daha tehlikeliydi. Edward Bella’yı şimdiye kadar zaten kötü bir vampire yakalanmaktan ve yem olmaktan kurtarmıştı ama şimdi onlar bu ilişkiye cüret etmişlerdi şimdi fark ediyorlardı ki onların sorunları daha yeni başlıyor olabilirdi…


Alacakaranlık:Yeni Ay - Twilight:New Moon ekitap indir
About
Alacakaranlık:Yeni Ay - Twilight:New Moon ekitap indir - written by Adsız , published at 13:10, categorized as Alacakaranlık , blogspot , ebook , ekitap , indir , link , New Moon , Stephenie Meyer , Twilight , Yeni Ay , Yeni Ay ekitap indir . And has 0 yorum
Bck
Cancel Reply
-->