Bedava ekitap indirme ve kitap özeti okuma adresi.

Stephen King - Ejderhanın Gözleri ekitap indir

by EKitap İndir , at 13:58 , has 0 yorum

Stephen King şöyle diyor:'Kızım on üç yaşına gelinceye kadar ben de on üç roman yazıp bitirmiştim,ama hiçbirini okumuş değildi. Beni çok sevdiğini her fırsatta ifade etmesine karşın, yarattığım vampirlere, hortlaklara garip yaratıklara ilgi gösterdiği yoktu. Bir gece çalışma odama kapandım, başlangıçta 'Peçeteler' adını vermeyi tasarladığım bu kitabı yazmaya koyuldum. Taslak bittiği zaman kızım Naomi aynı hevessiz tutumuyla eline aldı. Ama okudukça kitap onu kendine esir etti. Derken bir gün yanıma gelip beni kucakladı, "Bu kitabın bir tek kusuru var", dedi. "Bitmesini hiç istemiyordum, oysa bitiverdi. "İşte bu kızıma büyük bir saygı duydum. Artık ona hep elimden gelenin en iyisini vermeye çalışıyorum. Konuşurken onu çocuk yerine koymaya da kalkışmıyorum. Bundan böyle kitaplarımı kendim için yazdığım kadar, onun için de yazıyorum.

Stephen King - Ejderhanın Gözleri ekitap indir
About
Stephen King - Ejderhanın Gözleri ekitap indir - written by Ekitap Admin , published at 13:58, categorized as Ejderhanın Gözleri , Ejderhanın Gözleri ekitap , Ejderhanın Gözleri indir , Ejderhanın Gözleri pdf , Stephen King , Stephen King epub , Stephen King oku . And has 0 yorum
Bck
Cancel Reply
-->